etalon napatia

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Květen 9 10:46:30 CEST 2024

>(3) Odporúčaný typ písma je Times New Roman

To je dalsia vec, patkovy typ do technickeho textu nepatri, bodka.

Ako taketo diplomovky mozu robit na hentej vysokej skole v Sladkovicove,
ale na technike by mali v 21.st. konecne zavladnut nejake standardy. Inak
sa ich tie deti nenaucia.

wek

PS. Suvisi to aj s tou historiou. Ak sa to poda ako alternativa k
environmentali-cokolvek (co samo osebe ano je dolezite, ale nebudeme si
klamat, je takmer nulova sanca ze to je podane tak, ako ma; a mimochodom
by bohate stacilo ak by to bola jedna zaverecna prednaska presne v tej
historii), tak to automaticky citam ako "vyplnovy predmet". Bol by som
velmi rad, ak som sa mylil.