Re: osciloskop - a co si ho cvičně vyvinout?

Středa Květen 8 20:25:52 CEST 2024

Presne tak, v nejakem z dalsich zivotu si neco takoveho taky naplanuju ;-)
A rada FPGA uz ma plnohodnotny nekolikajadrovy ARM, MIPI interface nebo
by slo i HDMI, trapne RGB uz je snad na smetisti dejin, nejaka hezka
distribuce linuxu, Qt na GUI, krasa :-D