Re: osciloskop - a co si ho cvičně vyvinout?

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Středa Květen 8 18:55:58 CEST 2024

zabudol si na to, ze 95% digitalneho osciloskopu je software. Na
spracovavnie dat a uzivatelsky interface.
Hardware ktory si popisal je zanedbatelna cast. FPGA uz maju aj Gsps
ADC/DAC rovno na cipe.

b.