Re: OT: Výběr nabíječky mobilu do auta

Ales Filip konference.afilip na centrum.cz
Středa Květen 8 18:09:05 CEST 2024

Dobrý den,

Ugreen nabíječky jsou také dobré. Od té doby, co mi jednu rozkousal pes,
takže jsem viděl jak jsou udělané. Není jim celkem co vytknout. Proud s
kvalitním kabelem dají také takový, jaký mají dát.

S pozdravem,
--
 Ales Filip
 Kutna Hora