Re: doplnění prvků do struktury

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Středa Květen 8 15:40:46 CEST 2024

Ale při dědičnosti má potomek ta data vcelku. Memcpy by tedy šlo
teoreticky použít, jen je otázka zda je to vhodné. Ona ta filozofie C++
je přece jen trochu jiná, s daty by se mělo pracovat pomocí metod dané
struktury (třídy), mělo by to mít příslušné (copy) konstruktory atd.
Není však vyloučeno, že to bude fungovat, když to napíše jednoduše,
třeba i s tím memcpy, bude-li dost pečlivý.

Mrazík