osciloskop

OK1UGA ok1uga na volny.cz
Středa Květen 8 11:24:04 CEST 2024

Já mám "normální pořádný osciloskop" a tu FNIRSI "hračku" jsem si koupil
abych měl něco do terénu. Potřeboval jsem tenkrát najít závadu v
zařízení na stožáru a tahat tam dospělý osciloskop je nešikovné. Od toho
FNIRSI jsem očekával v podstatě NF použití. Byl jsem ale velmi mile
překvapený jak dobrý osciloskop to je. Skutečně to chodí do desítek MHz,
takže je to vhodné i pro měření na impulsních zdrojích kde je bateriové
napájení neocenitelnou výhodou. A to dotykové ovládání je návykové.
Prostě očekával jsem hračku a za ty peníce jsem dostal docela dobře
použitelný osciloskop...

     Martin.