osciloskop

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Květen 8 10:25:47 CEST 2024

diky za upozorneni.
na mem oblibenem shopu https://eleshop.eu/owon-xds2102a.html za cca
7kkc. a scpi take zminuji.
s tim "privlastnovanim" si cinskych cajku pod svoje znacky se nejak
roztrhnul pytel, v nedobrem slova smyslu :-( .
stolni dmm voltcraft co mam je taky puvodem owon. jen nejak neni
kopatible prave sw. pc, respektive nefunguje ani jeden.
10_letou a spolehlivou horkovzdusku z GM ss-969 si nove prevzal rs
component v jejich rade RS PRO :-)
https://cz.rs-online.com/web/p/pajeci-stanice/1244133
a ted mi prisla nabidka od wurta, vercajkt atd. kde mi nabizi muj
akusoubovak modrej od bosche, ale v cerveno cerny a s napisem wurth.
co z toho ti prebiraci maj ?
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65