Re: doplnění prvků do struktury

Martin Záruba swz na volny.cz
Středa Květen 8 07:39:19 CEST 2024

Proto jsem to sem napsal. Jak byste to udělal jinak?

Potřebuji, aby z dat vznikl souvislý blok, který bude čten nadřazeným
systémem jako souvislá oblast paměti. Bude obsahovat tu moji strukturu,
což jsou ve skutečnosti data z bms. A za ní uživatelem specifikovaná
(možná jím budu já, ale chci zajistit, aby do toho modulu bms se
nemuselo zasahovat), která nevím, co přesně budou obsahovat. Nenapadá mě
zatím jiný způsob. Přes pointer to nejde, musím být schopen odeslat
data, ne pointer.

Prostě #define user .... musí být před #include. Jinak kompilátor řve,
že struktura prvky, které jsou použité neobsahuje.

Martin Záruba