osciloskop

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Květen 7 22:29:26 CEST 2024

Ale to je přece úplně jiný živočišný druh než malý, skladný, přenosný,
baterkový a pohotový Hantek.
Já taky doma někde pod vrstvou prachu mám nějaký 100MHz Kikusui. Ale od
doby, co mám pohotového Hanteka jsem ho už nikdy nepustil.
Ten baterkáč prostě vezmu kamkoli. Nemusím opravované zařízení tahat do
dílny. Nikde nezavazí, když ho nepotřebuju, tak si bydlí ve skříni a
nezabírá skoro žádné místo.
Je na baterky, takže klidně dělám na zařízení za chodu. Ta o trochu
lepší verze má ještě i kanály izolované mezi sebou, to ta moje nemá.

Takže za mě: než velkou síťovou bednu, byť s lepším ovládáním, tak to
rozhodně raději malý přenosný baterkáč.

PL