osciloskop

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Úterý Květen 7 22:17:21 CEST 2024

Pro mě je naprostou záhadou, proč je to ovládání velké části nových
osciloskopů tak pomalý. Jako chápu, že je problém udělat pořádný DPO,
ale obyčejný DSO neobsahuje nic náročnýho. Jakákoli hra je o několik
řádů horší problém. Takže když hry mohly běhat onefame i s windowsama,
na 486 s grafikou 640x480 před 30 lety, proč by to při stejným rozlišení
neměl zvládnout osciloskop?

Dnes tohle musí jít i v javascriptu v browseru spuštěným ve virtuálu:-)

PH