osciloskop

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Květen 7 20:41:43 CEST 2024

Trochu mě zaskočil ten jednoznačný odsudek osciloskopů Hantek.
Je pravda, že jsem nenáročný uživatel.
Mám přenosný Hantek DSO1062B. A mám ho vyloženě rád.

Je na baterky, což je podle mě jednoznačná výhoda (to je reakce na
požadavek na bezbateriový provoz).
Vzhledem k životnosti dnešních LiIon akumulátorů bych se nějakými
obavami o baterku nestresoval.
Navíc by se tam asi dala baterka nějak vyměnit za nějakou obecně jinou,
když už by mělo dojít na problém.

PL