doplnění prvků do struktury

Martin Záruba swz na volny.cz
Úterý Květen 7 18:02:51 CEST 2024

Mám soubor, třeba muj.h ve kterém je deklarovaná struktura x, třeba

struct{
inta;
int b;
}x;

Soubor je pomocí include vložen do hlavního programu. A já bych
potřeboval, aby uživatel, který použije #include muj.h mohl do té
struktury vložit další prvky, takže struktura by se o tyto prvky (které
v ní nejsou definované) rozšířila. Vymyslel jsem toto:

structstru {
inta;
int b;
#ifdefuser
   user
#endif
};

A v uživatelském programu použít

#defineuser\
intc; \
intd;

Asi to vypadá jako divný požadavek, ale mě jde o to, aby struktura x byl
jeden prvek, který obsahuje jak mé, tak uživatelem vytvořené členy.

Je na tom něco v nepořádku nebo to lze udělat líp?

--

Martin Záruba