osciloskop

Jindrich Fucik FULDA na seznam.cz
Úterý Květen 7 13:46:04 CEST 2024

Ahoj, když už tu probíhá to vlákno s osciloskopama. Včera jsem se zase zlobil se svojim hektorem. Mám místo osciloskopu Hantek DSO2150: https://www.hantek.eu/product/dso-2150/

Jako že se zdá, že by to nebylo tak marné, ale má to zoufalý software.
Tedy hlavně to nemá žádný rozvoj toho softu od uvedení na trh, takže když jsem to chtěl připojit, tak zase hra, jak dopravit nepodepsané ovladače pro Win XP do Win 10 a tak. Ovládací soft je celkem tragickej.

Tak si říkám, že bych mohl někam upgradnout. Ale kam.
Osciloskop používám velmi málo, takže mi ani nevadí, že před začátkem měření hraji čtvrt hodiny hru s drátama. Zobrazení na PC mi přijde taky v pohodě, mohu si dopřát velkej monitor.
Koukal jsem, že existuje spoustu zajímavých "tabletových" osciloskopů. Všechny mají baterku, což mi přijde jako chyba. Protože to používám málo, tak mi baterka zestárne dřív, než je potřeba. Vlastně ani nepotřebuji žádné super hodnoty a velké rychlosti.

Stávající software prakticky neumožňuje zoomovat a to mi celkem dost vadí. Představoval bych si něco, co nasampluje signál a já si v něm budu moci prohledávat, jako to dělám v saeale analizátoru.

Nevíte někdo o něčem rozumném na trhu?

Díky