FVE dotaz, kolik dnes davaji panely kdyz je pod mrakem, nebo prsi ? % z maxima .

ajtservis info na ajtservis.cz
Úterý Květen 7 13:20:29 CEST 2024

baterku neee, kdyz to tady ctu :-)
flakaj se mi tu 3x baterky z kola 48V/13Ah, ty jsou zadarmo.
vstavam ve 4:30 a to jeste slunicko nesviti a jsme u lesa, takze i o
dost pozdeji. na FVE to ale stacit bude pri pomeru 1/10.
v zakladu mi jde o to, ze kdyz je svetlo a nekdo ma stesti, ze ma
bydleni/praci dobre orintovanou a ma okna dobre okna, ve dne nesviti.
tak ja musim celej den. takhle to predci postavili v uzkem udoli. okna
jen sever a dum na jiznim kraji pozemku, 1m od souseda. je to tu nejakej
divnej zvyk.
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65