nie OT: zberny dvor na pondelok

ladislav.krucinsky ladislav.krucinsky na hermanicky-pivovar.cz
Úterý Květen 7 07:45:38 CEST 2024

Vidíš, na ten smrad jsem úplně zapomněl ale ta Tvoje zmínka mi ho úplně zřetelně vyvolala. Prach na horkém skle ... jojo.Láďa Odesláno z příliš chytrého mobilu.
-------- Původní zpráva --------Od: Daniel Valuch <balu na k-net.fr> Datum: 07.05.24  7:39  (GMT+01:00) Komu: hw-list na list.hw.cz Předmět: Re: nie OT: zberny dvor na pondelok
    a este ked si predstavis ten typicky smrad, ktory ostava po
      elektronkovych pristrojoch a mazivo na prepinace. Musel to byt
      zazitok.
    Krasne aj depresivne naraz, ale v roku 2006 tym bohuzial clovek
      uz vela nenameral. Viem si predstavit urobit z toho hodiny aj s
      kalendarom. Jedna cislica na kazdu obrazovku. :-)

    b.

    On 07/05/2024 06:13, ladislav.krucinsky