Re: JAk počítat vnitřní odpor

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Pondělí Květen 6 17:25:26 CEST 2024

Někdy se zadaří, že má jen menší kapacitu, někdy jen hřeje a napětí
neleze nahoru, někdy se nabije nadoraz ale nabíjení neukončí = pořád má
velký odběr a hřeje (dost často) ale jinak pak drží jakoby nic, někdy se
nabije, ale má velké samovybíjení.

Malým proudem C/1000 se nic nezkazí, ale upozorňuji, že napětí může při
nabíjení dlouho cestovat okolo nuly, tedy i do mínusu, tak aby to ten
zdroj  duševně zvládl, raději přes odpor.