CH32V003/CH32V203

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pondělí Květen 6 16:38:47 CEST 2024

Vytáhnu zase na světlo boží toto staré vlákno. Dneska dorazil CH32V203,
měsíc bohužel ležel na poště. Rozblikat ledku přes systick se povedlo
okamžitě, takže hurá.
Připadá mi to proti té V003 jako lepší volba. Více a lepší periferie,
64k flash, 20k RAM, neošizené jádro (3x rychlejší) umožňuje použít clang
a cena je tak 10 až 20 Kč. Trochu jsem se bál, že s tím budou problémy,
protože to má dvoudrátové rozhraní pro debug / flash. Ale ten software z
ch32v003_fun si s tím poradí, dokonce je to podstatně rychlejší. Uvidíme
jak dál.
Nicméně V003 bych nezatracoval, už proto že snese 5V napájení. Na mnoho
aplikací úplně stačí.

Mrazík