Re: JAk počítat vnitřní odpor

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Květen 6 16:01:19 CEST 2024

Aha, takže staří známí Pyloni.

Nějak mně ty výpočty nevychází. Balancovat to bude zřejmě tak od
nějakého napětí 3.35V nebo tak něco.
Takže při 0.54A by to už bylo cca 1.8W a ne 1W.

Zajímá mě to proto (a proto do toho vrtám), že se mi povedlo s vypětím
všech svých očních sil přečíst označení na zalakovaném chipu pro
balancování u HV baterky Pylontech.
Je to ADBMS1818, který umí maximální balanční proud 200mA.
Tak by mě zajímalo, jestli se jim to zdálo málo a nějak to posílili
externím tranzistorem, nebo jestli to celé nechali jenom na tom chipu a
pak by byl proud jen do těch 0.2A.

Ale nevím, jakou baterku máte. Jestli HV (a tedy pro celkem malé proudy)
nebo LV s vysokými proudy.

Díky.

PL