Re: [OT] - Česká pošta

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pondělí Květen 6 13:26:50 CEST 2024

Všechno je o lidech...

Dřív mi věci z Vintedu i z Polska chodily přez Zásilkovnu, teď nějak ne,
jde si vybrat jen mezi balíkovnama. Bohužel jsem teď obejdnal víc věcí
do jedný trafiky v Dejvicích...

Už jenom avízo Pošty "Váš balík je v našich rukou" působí tak trochu
vyděračsky:-)

No a týpek v trafice ... přijdu v 16:46, on právě vychází ven a zamyká.
Prej dnes přišel do práce dřív tak už má odpracováno.

PH