Re: Rychlý výpis integer čísla

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pondělí Květen 6 13:19:07 CEST 2024

Mohu se mýlit, ale mám za to, že pokud tomu něco nebrání, překladač v
této situaci nechá provést jedno dělení a použije oba výsledky.

Jinak mě vlastně nenapadá, k čemu by nějaké revoluční zrychleni převodu
bin-dec v současné době bylo dobré. Nějak si nedovedu představit, kde by
se konvertovalo obrovské množství čísel a ještě k tomu se okolo nedělalo
nic jiného, aby ta konverze tvořila nezanedbatelnou část zátěže...

Jestli by tento algoritmus dokázal třeba zrychlit nepochopitelně pomalej
Open/Libre Office? Asi taky spíš ne.

Ale jako akademická zajímavost se mi to líbí:-)

PH