Rozborka telefonu - vymena FLASH

Ales Filip konference.afilip na centrum.cz
Neděle Květen 5 12:14:15 CEST 2024

Dobrý den,

Dělal jsem to několikrát. Je lepší použít fén, než horkovzdušku. Teplotu má
dostatečnou, a ohřívá větší plochu najednou. Potom trsátka,  staré platební
karty. A bacha na flexy, které vedou k displeji. Když je někde u kraje, tak
se dá tou kartou dobře přetrhnout ;-)

S pozdravem,
--
 Ales Filip