ludske rozhrania, zaujimave citanie

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Sobota Květen 4 22:00:27 CEST 2024

Nechtějte vědět, jak je každá iterace na (jakékoli evropské) dráze drahá...
Co není na první dobrou, není a nebude, pokud se to nepodaří přilepit k
nějaké zásadnější přestavbě. Výjimkou je bezpečnost, tam se na to peníze
najdou, ale drobnosti jako záchod nebo popis tlačítka jsou naprosto
podružné. Mimochodem - ono i vyměnit samolepku za jinou oficiálně znamená
udělat změnové řízení a doložit mj. změnu ve spalitelnosti/hořlavosti. Jo,
nedělám si srandu, i kdyby to byly miligramy rozdílu - prostě je to jiné,
než schválené, otypované a homologované - a šmytec. Občas z toho šedivím a
ztrácím chuť do života...

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Petr Labaj" <labaj na volny.cz>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Saturday, May 4, 2024 8:52 PM
Subject: Re: ludske rozhrania, zaujimave citanie

A přitom je to tak jednoduché:
- napřed se pořádně zamyslet
- vyrobit funkční prototyp
- dát ho otestovat nezaujatým a nezatíženým lidem
- upravit návrh a případně další iterace

Když jsem ještě měl firmu na SW pro netechnické uživatele, tak jsme na
to používali
sekretářku a občas dokonce externí uklízečku.
Muselo jim to být jasné a pochopitelné, bez nějakého velkého vysvětlování.
Pokud nebylo, tak bylo něco špatně a bylo třeba se znovu zamyslet.

PL