ludske rozhrania, zaujimave citanie

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Sobota Květen 4 12:36:51 CEST 2024

Pekne, pekne, ale...

V stvrtom rocniku na VS sme mali predmet Konstrukcia elektronickych
pristrojov, doc. Minarsky (s najvacsou pravdepodobnostou je uz na
dochodku). Predmetom tam bolo vela takychto veci (ale napr. aj veci okolo
navrhu DPS apod. - takto dodatocne mi je jasne, ze jeden semester bol na
to zufalo malo).

Problem je, ze tych zaujimavych veci je vela. Velmi vela. Brutalne vela. Tu
je toho vyse 400 stran v nie prilis citavej forme.

wek

PS. Neprehladal som vsetkych vyse 400 stran ale mozno tam bude nieco aj o
vnimani jasu LEDiek... :-) a ak nie, no tak o to sa cela ta problematika
nafukuje...