Re: JAk poèítat vnitøní odpor

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Sobota Květen 4 11:42:26 CEST 2024

Neviem o baterkach nic, okrem toho, ze to je elektrochemia, takze sa to
urcite sprava ako vsetko mozne ine nez idealny zdroj napatia a idealny
rezistor. Chemicke javy, najma ked je v tom zapojeny aj transport ionov
skrz vselijake prekazky typu separator, budu pomale, sekundy sa mi vobec
nezdaju mimo. Ale ako vravim, neviem o baterkach vobec nic.

Asi by som sa vykaslal na nejake meranie a delty po sekundach, skor by som
sa skusil zamerat na nejake hodnoty integrovane dost dlhu dobu (minuty
alebo desiatky minut); mozno by som skusil aj vyhadzovat useky, kde sa
prud prilis casto meni, t.j. by som sa snazil najst usek s co najvacsim a
relativne rovnomernym nabijanim/vybijanim a potom usek kde je nabijanie
vyvazene vybijanim a prud je co najblizsie nule.

> ľlutá dI v desítkách mV

Ja rozumiem ze preco, ale nie je divne uvadzat dI v mV...? ;-)

wek