Predny panel po 438. krat

ok2mtm na seznam.cz ok2mtm na seznam.cz
Pátek Květen 3 18:26:42 CEST 2024

Podobný postup - nechat vytisknout na samolepící fólii, překrýt tzv.
podlahovou fólií - je silná a lehce drsná, takže na tom není vidět ohmatání
prsty, vyřezat na plotru. A následně po kompletaci zařízení nalepit. I po
více než 10 letech to vypadá dobře, a když se lepení nepodaří, dá se opatrně
strhnout a nalepit znovu. Třeba tohle:
https://www.dcom.cz/wp-content/uploads/2018/10/DCom-RV3-blok-radiostanice.jp
V pohodě to překrývalo i malé displeje (2x16 znaků).

Tomáš OK2MTM

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Pavel Kořenský
Sent: Friday, May 3, 2024 6:16 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Predny panel po 438. krat

Zdravím,

já si nechávám dělat panely ve zdejším copy centru. Nakreslím si to v Gravit
Designeru nebo v Inkscape a oni mi to vytisknou na samolepicí laminovanou
folii. Z jedné strany je to hladké, lesklé a potištěné a z druhé strany je
to samolepící.
Případné otvory do toho řežu ostrým odlamovacím nožem a kruhové otvory
vysekávám.

Zdraví PavelK