Predny panel po 438. krat

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Pátek Květen 3 18:26:29 CEST 2024

Link na konkrétní materiál nemám, ale ten člověk v tom copy centru tomu
říká "samolepící lamino".
Provozovna má web stránky tady: https://www.karnetcopy.cz/ ale žádné
podrobnosti tam asi nebudou. Mají tam jen v nabídce "lesklá a matná
laminace".

Zdraví PavelK