Re: barevné plošňáky

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Květen 2 20:48:13 CEST 2024

Není to trochu masochismus, nechat si dobrovolně dělat bílé nebo černé
tišťáky?

Na bílém bude vidět každý zbytek fluxu, případně to při přehřátí občas
lehce žloutne a vypadá to hnusně.
A černé tišťáky jsou snad to úplně nejstrašnější. Pokud se třeba nějaká
karta do PC dělá s černým potiskem a třeba i trochu dráž se zeleným, tak
vezmu raději tu zelenou.
Pod černou maskou není nic vidět, tak tam případně něco hledat nebo
opravovat, to je děs.
Prostě co je černé, je špatné a neopravitelné ... sakra, asi jsem
rasista. :-(

PL