Re: Elektromobily - obousměrné DC nabíjení a vše kolem

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Květen 1 15:51:44 CEST 2024

Aha, takže to bylo v pravěku.
Tak tehdy možná/pravděpodobně byly připojovací podmínky jiné.
Dneska si to musí solárník nainstalovat sám a bez toho distributor
elektrárnu oficiálně nepřipojí.

Mám pocit, že snad ani 5kW 1f elektrárnu by už dneska nepřipojili.
Na 1f chtějí jen do 3.7kW, a to i když má třeba zakázané přetoky.
Že je to blbost je sice pěkné, ale razítko mají v ruce oni.
A ještě se to prý dost liší distributor od distributora.

PL