Re: Moderní GPS moduly jsou docela sci-fi

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Březen 29 16:15:02 CET 2024

Promiňte lamovský dotaz ne-radioamatéra: u těch spojení se nepoužívají
nějaké
adaptivní mechanismy dotahování frekvence na frekvenci protistrany?

Mluví ze mě naprosto neznalost problematiky. Ale čekal bych, že si přijímač
naladí nějaké trochu širší okno, v tom si najde parťáka a na jeho
frekvenci se dotáhne.
Ale asi to tak není, když řešíte extrémní přesnosti frekvencí.
Je to prostě moje postižení, že mám obecně rád zpětné vazby.

PL