Re: 40. ročník ZENIT v elektronike

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Čtvrtek Březen 28 11:43:14 CET 2024

vyzera, ze praca s buducou generaciou uz nikoho nezaujima. Je pravda, ze
tam nic neblika, nehuci, nie je v tom AI ani ChatGPT, takze nie je o com
:-|

Ale teplomer sa celkom vydaril, mam z neho radost a uz som ho pouzil aj
na nejake seriozne merania. V kazdom pripade, na stranku som pridal
prezentaciu ku seminaru Meranie a kalibracia teploty
https://dvaluch.web.cern.ch/zenit/

Ucast na tohotorocnom ZENITe priniesla aj necakanu prilezitost. Na
seminari sa mimo ine vysvetlovalo ako specialna je voda v kalibracnej
ampulke trojneho bodu vody. Musi mat presne izotopove zlozenie a je to
zrejme najdrahsia voda aka existuje (niekde v oblasti 50kE/liter). Druhy
den sa ukazalo, ze po "neodbornej manipulacii nespecifikovaneho
subjektu" kalibracna banka praskla. Co umoznilo naozaj exkluzivny
zazitok, ochutnat ako chuti Standardna viedenska kalibracna voda s
presnym izotopovym zlozenim (*Vienna Standard Mean Ocean Water*
<https://en.wikipedia.org/wiki/Vienna_Standard_Mean_Ocean_Water>(*VSMOW*)
), vid. https://dvaluch.web.cern.ch/zenit/#VSMOW

Vela fotiek sme tento rok nerobili, lebo po novom na to treba pisomny
suhlas kazdeho objektu.

b.