Re: OT: označení mailu jako spam

Čtvrtek Březen 28 11:16:46 CET 2024

Děkuji za nasměrování. Tyhle věci moc neznám, ale píšou tam že /"Tato
funkcionalita není dostupná u emailů v připojeném účtu/" takže
předpokládám, že to funguje jen pro webmail a asi to nebude mít vliv na
maily stahované přes thunderbird? Zkoušel jsem se do té mojí schránky
přihlásit přes webmail, ale tam jsem našel úplně všechno prázdné.
Doručenou poštu, odeslanou, koš, spam...

Vlastně bych očekával, že doručená bude prázdná, protože všechno
průběžně stahuje thunderbird. Odeslaná asi taky, protože ta taky zůstává
u mě na počítači. Ale že tam je i složka spam prázdná, je mi to
podezřelé. Ale napsal jsem na technickou podporu, tak uvidím, co s tím
udělají.

Anděl