Re: OT pletení pomlázek

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Středa Březen 27 01:19:27 CET 2024

Sherline - tím je řečeno vše. Mám od nich soustruh, frézku a mnoho doplňků.

https://www.sherline.com/buy/

Už to mám 25 let (jako snad jediný v ČR), mohu vřele doporučit a troufám
si tvrdit, že v této cenové třídě nic lepšího prostě neexistuje.

Zdraví PavelK

P.S. Pokud to náhodou čte někdo z ČR/SR kdo má taky Sherline, napište.
Rád si vyměním zkušenosti nebo jen tak pokecáme.