Re: Ještě k té domácí kalibraci multimetrů

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Úterý Březen 26 21:37:48 CET 2024

dolochtat ide, ale treba vediet ktorym smerom a kolko :-)

V prilohe su studentove mikrovolty po mesiaci. Celkom to sleduje krivku
starnutia z datasheetu. Pouzita ADR1000 bola uz zahoreta, cca. mesiac
teplotne cyklovana, takze prva stupajuca cast krivky na obrazku nie je.
Myslim, ze sa referencia celkom podarila. Uz sme odmerali sum aj
teplotnu stabilitu a nie je to vobec zle.