Jak na vycteni pameti z beziciho osmibitu?

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Pondělí Březen 25 13:55:25 CET 2024

Já jsem celý život včetně diplomky strávil ve vývoji strojů pro předení
přízí, ( open end spinning )  nejdřív Výzkumný ústav bavlnářský , pak po
roce 1990 rok v Německu u firmy Hergeth a pak Elitex v Ústí nad Orlicí,
který pak koupila švýcarská firma Rieter.  viz www.rieter.com.   25 let
jsem řídil vývoj , takže spíš už jen administrativa, peníze, komunikace se
Švýcary , atd. Ten vývoj byl v oblasti strojírenství, elektroniky i
textilní technologie, takže velmi široký záběr.  O konkrétní elektro/SW
odbornost jsem tak nějak přišel....

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW