Jak na vycteni pameti z beziciho osmibitu?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Březen 24 19:20:18 CET 2024

Je příjemné potkat tady kolegu, který taky používal Man, parádní stroj
HP1000 a taky dělal řízení textilních strojů (já velkoprůměrové
pletačky, ale to už v nové době na novodobé technice).
:-)

PL