Jak na vycteni pameti z beziciho osmibitu?

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Sobota Březen 23 23:37:00 CET 2024

Tak ono záleželo na aplikaci.
Doma člověk vyměnil ZX-81 za ZX-Spectrum během pár let.
Ale já sám jsem dělal někdy ve druhé polovině 80. let na jednom řešení,
kde bylo nasazené ZX-81 s hodně přepsanou ROM a krabicí hardware (to
stavěl kolega, základem byly Z80CTC a Z80PIO z produkce NDR).
No a tohle řešení fungovalo v docela drsných podmínkách (zejména teplota
a vlhkost) tak nějak furt až do druhé poloviny 90. let. A furt to bylo
umístěné na mnohatunovém monstru, které jezdilo po kolejích tam a zpět a
operátor celého toho verku měl před sebou ZX-81, průmyslovou krabici
ALMES a na ní postavený malý ČB televizor v oranžovém plastu (Mánes ??).

Zdraví PavelK