Jak na vycteni pameti z beziciho osmibitu?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Březen 23 19:13:20 CET 2024

Ještě poznámka: běžný NMOS Z-80 tak úplně statický nebyl. Návrh prý snad
statický byl, ale něco tam vevnitř (nábojová pumpa?) statické nebylo.
Takže hodiny musely mít nějaký minimální kmitočet.
Plně statické byly až pak CMOS verze.

Ale to na časování DMA (a tedy signálů BUSRQ a BUSACK) nemá žádný vliv.
I s odpojenými sběrnicemi má procesor běžící hodiny.

PL