mkrofon k mobilu(pc) pro hledani piskani na pcb a v zarizeni ?

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Březen 20 18:09:07 CET 2024

Ten příběh s Americkou propisovačkou a Ruskou tužkou jste ale vytrhnul z
kontextu...
Ono to bylo trochu jinak. V počátcích tužky používali Rusové i Američané.
Problém nastal, když ulomená tuha začala nekontolovaně létat ve stavu
beztíže po kabině.
Mohl prý nastat velký problém v panelech el. rozvodů.
 Poté Američané vyvinuli právě to pero, které psalo i  ve stavu beztíže.
Space Pen. A vývoj nestál 1,5 mil. dollarů , ale jen milion - tohle se také
uvádí špatně.
A poté, co Američané Space Pen vymysleli tak Rusové si nakoupili asi 400
kusů pro své vesmírné potřeby, hlavně pro SOJUZ-APPOLO společný  projekt.
Mimochodem ten vývoj Space Pen neplatila NASA ale firma Fischer.

Já jen pro pořádek, protože přesně takhle vznikají ty povídky JPP ( Jedna
Paní Povídala ) , každý si něco přidá, něco ubere a najednou máme úplně
jiný příběh se stejným základem...

st 20. 3. 2024 v 12:26 odesílatel Ladislav Kručinský <

Neobsahuje
žádné viry.www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>