mkrofon k mobilu(pc) pro hledani piskani na pcb a v zarizeni ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Březen 20 12:55:00 CET 2024

tak abych do toho trochu hodil vidle :-)
chtel jsem ten zvuk i nahrat, abych mohl pripadne vyzadovat napravu u
prodejce pc, je v zaruce.
nasel jsem jen pomerne velikou hadicku, silokonovou 10/8 asi 1 metr.
vlastne nevim, jaky je rozmer a material na idealni zvukovod :-)
vysledek je nic moc. zvuk z repracku to prenese, nejakej sum od vetraku
take a pak to vyborne prenasi jakejkoliv poklep/kontakt o hrany v dily v
tom pc, to jako slysim sakra dobre.
mikrofon bych tedy radeji :-)
t.