Multimetr Gossen Metrawatt METRAHIT PM XTRA

jurp jurp na volny.cz
Středa Březen 20 07:02:24 CET 2024

Baterka vydrzi dle kvality ~ >80h.
Jo, zapomnel jsem minule pridat hned do bodu 2-jeji vymena je opruz.
Merak se musi vyloupnout z toho pologumoveho pancire. A ten je pancerovy.
Po roce pouzivani v domaci dilne srovnan/van s 289 a sedi.
Jo, ja vim, chtelo by to to neco lepsiho, ale nemam a kalibrace v certifikovane
laboratori se rovna min. 1/2 ceny pristroje.
LCD-po roce nevidim zmenu.
Mrazy nereknu, doma mam teplo.
Kalibracni postup je na netu popsan. Aktivuje se kombinaci tlacitek.

JURP

--
Tento e-mail byl antivirovým softwarem Avast zkontrolován na viry.