Multimetr Gossen Metrawatt METRAHIT PM XTRA

jurp jurp na volny.cz
Pondělí Březen 18 20:15:05 CET 2024

Nevim jak multimetr, ale Goseny jsou obecne u revizaku jedny z nejoblibenejsich
pristroju, nasledovane asi Metrelem. A fakt jsou vyborne a drzaky co se tyka
spolehlivosti a odolnosti.

Elma ... Hm.  Co rict. Je to rebrandovany Brymen BM869s. Nakonec vpravo dole
je i jeho znacka.
Co se jeho (Brymena) tyka, maximalni spokojenost. Da se rict, ze se jedna o dost
vernou kopii Fluka 287/289.
Nejvetsi rozdily:
1) nema datalogger - da se ozelet
2) nema samostatne tlacitko Power - to me se.e asi nevice
3) na rozdil od Fluka ma 1ms Crest
4) baterie 6F22, ale vydrzi minus nejaka hodka jako 289

Zbytek je na detailni nimrani se v parametrech.

JURP

--
Tento e-mail byl antivirovým softwarem Avast zkontrolován na viry.