Multimetr Gossen Metrawatt METRAHIT PM XTRA

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Březen 18 16:51:12 CET 2024

V souvislosti s tím, jak jsem potřeboval něco na kalibraci svých ukazovátek
a v návaznosti na vlákno splnění snu, jsem si řekl, že už konečně nastal
čas pořídit si nějaký trošku lepší multimetr, než Metex... Většina těch
meřítek mi sice stačí, jestli má baterie 12,4, nebo 12,6 V je vážně jedno.
Ale je třeba něco lepšího v počtu alespoň jednoho kusu.
Když jsem hledal po inzertních serverech, narazil jsem na subj..
5-místný multimetr z cenové hladiny ( nový) 25kKč. Neboli už dle ceny by to
nemuselo být až tak špatné.
Objevil jsem ho mnohem levněji... zánovní prý...
Nemáte prosím někdo tenhle model?  Moc osobních zkušeností a popisu na webu
naní, asi i proto, že si to za ty peníze nekoupí úplně každý.

Když si pro to pojedu - osobní odběr - na co se mám zaměřit? Je jasné, že
zkusím, jestli to vůbec funguje, ale nějaké nemoci, fígle, ??

Neobsahuje
žádné viry.www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>