Aliexpress

Pondělí Březen 18 07:53:25 CET 2024

Manzelka v lednu cekala doporuceny dopis z Vidne. Ve slednovaci Rakouske posty bylo
videt, ze dopis prijel do Prahy, adresat nezastizen, ulozeno. Jenze Ceska posta
podle jejich sledovace o nicem nevedela a ani osobni navsteva na mistni poste
nepomohla. Odesilatel reklamoval a dozvedel se, ze zasilka z Rakouska do Cech
odesla, cesky partner prevzal, mel probehnout neuspesny pokus o doruceni a ted ceka,
az si ji nekdo rucne vyzvedne. Opet navsteva posty, opet nic.

Nakonec se ukazalo, ze Rakouska posta skutecne predala zasilku do Cech, zasilka
skutecne dorazila do naseho sektoru (PSC odpovidalo), kde se zasekla. Po nejake
dobe, tak tyden po reklamaci, se nam obalka objevila ve schrance. No a tehdy jsme to
pochopili. Rakouska posta to nepredala Ceske poste, ale PPL, ktere pokus o doruceni
ani predem ani potom nijak neoznamilo. Jenze ve sledovani Rakouske posty dopravce
nnebyl zmineny a na 17track byly zaznamy od Rakouske a Ceske posty, od Rakouske
celkem normalni a od Ceske posty ze nic nevi, takze nas nenapadlo, ze v tom
tentokrat Ceska posta s.p. vubec nefiguruje... zpetne jsme zkusili zadal rakouske
postovni cislo (bezne postovni, dve pismena, dlouhe cislo, AT) i do sledovace PPL a
tam to nic nenaslo. Da se to sice najit (i ted), ale jen podle cisla, ktere bylo na
obalce na samolepce od PPL, ne podle toho postovniho. V potvrzeni o doruceni PPL je
napsane, ze to predali manzelce, ktera ovsem tou dobou byla v praci.

D.O.