Re: Galvanické oddělení RS232-TTL

Neděle Březen 17 18:10:29 CET 2024

> Mám dvě rozhraní RS232 na TTL úrovni. Ale potřebuji, aby přenos byl
> galvanicky oddělený. Všude ale nacházím jen oddělovač na +-15V.
> Potřebuji udělat jeden kus, pro vlastní použití. Napadlo mě dva
> optočleny proti sobě. Ale možná je lepší řešení. Jak to nejjednodušeji
> udělat?

Mraky oddelovacu, ted mam rad tenhle napr. PAI131M31 - Hledaná fráze |
Elektronické díly. Distributor a obchod online - Transfer Multisort
Elektronik (tme.eu)
<https://www.tme.eu/cz/katalog/?queryPhrase=PAI131M31>  ale dela to
spousta vyrobcu v ruznych modifikacich, casto i pinove kompatibilni ale
tenhle je nejlevnejsi.