Re: cenový paradox LCD displejů

Lubor Otta butan na centrum.cz
Neděle Březen 17 13:26:45 CET 2024

Polaritu na segmentu musíte převracet, jinak  po čase zmizí anoda.
Lubor

Předpokládám, že se s takovým LCD pracuje tak, že se připojí přímo
 (sériové odpory?) na nožičky procesoru a přivádí se na ně signál tak, že
 svítící segment má opačnou polaritu než COM a zhaslý má stejnou polaritu
 jako COM. To celé v kmitočtu kolem 100Hz.