Aliexpress

Libor xlibor na tiscali.cz
Sobota Březen 16 21:19:35 CET 2024

Oni to teď asi nějak změnili, když rozkliknete detail objednávky, tak
tam pravděpodobně uvidíte: "Your order has been picked up by the courier
company and will be shipped out as soon as possible"

Asi je to nějaký předkrok než to sesypou do jednoho balíku nebo přelepí
jiným štítkem a do té doby je možné ještě změnit adresu doručení, která
bude na tom posledním štítku/balíku.
Je to asi jakýsi bonus pro zákazníka.
Libor