Re: výroba šablony pro pastu

Libor xlibor na tiscali.cz
Sobota Březen 16 01:00:56 CET 2024

Já to teda dělám teda alespoň na prvních prototypech tak, že to normálně
pocínuju páječkou s fluxem a potom normálně horkovzduch + flux, není s
tím žádný problém, pokud je tam toho moc, tak to trochu hranou brouka
ztrhu stranou, znova přidám flux a znovu posadím brouka...
Teď jsem sázel třeba USB2514B, což je QFN36 a absolutně bez problémů.
Taktéž třeba INA351 což je WSON-8, ale rozteče jsou podobné, jen už je
to trochy pidišváb, samozřejmě koukám přes mikroskop a monitor.
Na druhé a další prototypy už objednám šablonu u číňana.
Jen to jde blbě, pokud máte malé přesahy těch odmaskovaných padů a
nemáte tam nějaký středící potisk, zvrchu se to blbě rovná páč to není
vidět, jinak to jde celkem dobře. A pokud to +-trefíte, tak flux +
povrchové napětí tekutého cínu už si švába srovná.
Libor