Re: Nový Rb normál

balu balu na k-net.fr
Pátek Březen 15 22:05:30 CET 2024

Len rypajuca, po anglicky sa povie standard, nie normal. Tomu anglicky pisanemu panelu rozumie len cech :)
Gate time sa kludne moze pouzivat dlhsi, 10 sekund, aj viac. Podla datasheetu vie 53132A 12 cislic za sekundu. To je na hrane pre taketo merania.
Tak teraz vybavicku na meranie fazoveho sumu a budu dalsie grafy :)