RE: výroba šablony pro pastu

alkaline alkaline4 na protonmail.ch
Pátek Březen 15 20:58:28 CET 2024

Tady se jedná rovněž o pár součástek a celkem jen 5 pcb. Tahle cesta "vyřezat laserem do papíru" mi přide celkem i jednoduchá a pro tenhle případ použitelná. Nebyl by sice problém nechat si šablonu udělat, ale na 5ks celkem jinak jednoduché destičky mi to nějak prostě přišlo trochu zbytečné . No co jsem si nadrobil.... Asi to pojmu jako seznamovací úlohu s laserem a uvidím.

R.S.

Odesláno z bezpečného [Proton Mailu](https://proton.me/).