UI

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Pátek Březen 15 15:39:37 CET 2024

Zdravím,

také přidám jednu zkušenosti s UI. "Programoval" jsem si něco v Google
sheet, kde se dají psát skripty. Chat GPT mi radil celkem obstojně a
napsali jsme to spolu. Pak mě napadlo, že Bard by mohl být ještě lepší,
když je od Google. A byla to jedna velká katastrofa....

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com
Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o. - vývoj
Papouch store s.r.o. - obchod
Papouch production s.r.o. - výroba
Workmonitor s.r.o. - monitorování výroby